|
P R O J E K T Y U N I J N E
Projekt "Indywidualizacja procesu nauczania
w klasach I -III rzeszowskich szkół
podstawowych"
Szkoła uczestniczyła w realizacji projektu pn.
„Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I – III
rzeszowskich szkół podstawowych" realizowanego w ramach Programu
Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji
w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie
wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty,
Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o
utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług
edukacyjnych.
Zajęcia pozalekcyjne odbywały się w roku
szkolnym 2011/2012 oraz 2012/2013.
Projekt objął wsparciem 61 uczniów i
uczennic naszej szkoły.
Szczegóły znajdują się w poniższych tabelach:
rok szkolny 2011/2012:
ogółem liczba uczniów
objętych wsparciem w ramach projektu |
Zajęcia dla dzieci z trudnościami
w czytaniu i pisaniu, w tym
także zagrożonych dysleksją |
Zajęcia dla dzieci z trudnościami
w zdobywaniu umiejętności matematycznych |
Zajęcia rozwijające
zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w dziedzinie nauk
matematyczno-przyrodniczych |
Zajęcia
socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami
komunikacji społecznej |
liczba uczniów na
zajęciach |
liczba uczniów, którzy
osiągnęli wskaźnik |
liczba uczniów na
zajęciach |
liczba uczniów, którzy
osiągnęli wskaźnik |
liczba uczniów na
zajęciach |
liczba uczniów, którzy
osiągnęli wskaźnik |
liczba uczniów na
zajęciach |
liczba uczniów, którzy
osiągnęli wskaźnik |
50 |
9 |
5 |
14 |
9 |
18 |
7 |
9 |
1 |
rok szkolny 2012/2013:
ogółem liczba uczniów
objętych wsparciem w ramach projektu |
Zajęcia dla dzieci z trudnościami
w czytaniu i pisaniu, w tym
także zagrożonych dysleksją |
Zajęcia dla dzieci z trudnościami
w zdobywaniu umiejętności matematycznych |
Zajęcia rozwijające
zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w dziedzinie nauk
matematyczno-przyrodniczych |
Zajęcia
socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami
komunikacji społecznej |
liczba uczniów na
zajęciach |
liczba uczniów, którzy
osiągnęli wskaźnik |
liczba uczniów na
zajęciach |
liczba uczniów, którzy
osiągnęli wskaźnik |
liczba uczniów na
zajęciach |
liczba uczniów, którzy
osiągnęli wskaźnik |
liczba uczniów na
zajęciach |
liczba uczniów, którzy
osiągnęli wskaźnik |
61 |
12 |
11 |
23 |
23 |
11 |
10 |
15 |
14 |
Dodatkowo baza dydaktyczna szkoły została
doposażona w materiały dydaktyczne oraz specjalistyczny sprzęt, niezbędny do
realizacji zaplanowanych zajęć dodatkowych.
|
|